loading...
وب سایت اطلاع رسانی شهید صدوقی اراک
مسعود جعفری بازدید : 53 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (1)
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اظهارات چاک هیگل، وزیر دفاع آمریکا، درباره رسیدگی به ظرفیت موشکی ایران بعد از توافق هسته‌ای گفت: ظرفیت موشکی ایران، دفاعی، متعارف و بازدارنده است و مذاکره‌بردار نیست.
مسعود جعفری بازدید : 56 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مدت دو ساعت از نمایشگاه دستاوردهای این نیرو بازدید کردند.
مسعود جعفری بازدید : 17 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: متخصصان و کارشناسان نیروی هوافضای سپاه بر تحریم‌ها و موانع فنی و تکنیکی فایق آمده‌اند به گونه‌ای که امروز توان موشکی ایران در رتبه اول منطقه و در رتبه هفتم جهان است.
مسعود جعفری بازدید : 32 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

سید صادق روحانی: اگرچه موضوع انتقادات فرماندهان مختلف بود اما هر دو از دولت انتقاد کردند و این نخستین بار نیست که نیروهای نظامی از دولت انتقاد می کنند.

مسعود جعفری بازدید : 31 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اذعان دشمن به توان بازدارندگی نظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هیچ هدفی از تیر رس سلاح های دور برد سپاه پاسداران خارج نیست.
سردار عبدالله عراقی پیش از ظهر امروز در اولین یادواره 110 شهید توپخانه پدافند هوایی استان کرمانشاه که در تالار بعثت این شهر برگزار شد، گفت: شهدای ما با عهد و پیمانی که به خدای خود بسته بودند عمل کرده و با نثار جان خود، در راه دفاع از ارزش های الهی گام برداشتند.
مسعود جعفری بازدید : 28 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)
با حضور وزیر دفاع، انبوه موشک‌های قدر، قیام، فاتح، خلیج فارس و سامانه پدافند هوایی مرصاد به نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تحویل شد.
به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار دهقان در جریان مراسم تحویل دهی این سامانه ها و تجهیزات موشکی ، طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت : افتخار آفرینی فرزندان غیور و پرتلاش وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تثبیت قدرت بازدارندگی موثر و افزایش اقتدار و توانایی نیروهای مسلح با جدیت و همت مثال زدنی ادامه دارد.
مسعود جعفری بازدید : 35 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه و بسیج مولود انقلاب هستند و هر جایی که احساس کند که مشکلی یا مسئله‌ای وجود دارد، حرف خودش را در مواقع لزوم می‌زند.
مسعود جعفری بازدید : 60 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)
جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا با بیان اینکه به طور میانگین ما هر روز یک درگیری مسلحانه را در مرزهای کشور در سال ۹۲ داشته‌ایم، گفت: در حال حاضر نمی‌توانم به طور صد در صد در مورد خبر به شهادت رسیدن این مرزبان یا صحت و سقم آن اظهار نظر کنم.
مسعود جعفری بازدید : 32 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از احتمال الحاق زیرسطحی «فاتح» به یگان رزم نیروی دریایی ارتش در سوم خرداد سال آینده خبر داد.

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه زمان الحاق زیردریایی فاتح به یگان نیروی دریایی ارتش چه زمانی است، گفت: هم اکنون تست‌های لازم بر روی این زیردریایی انجام شده و در این تست‌ها، ایرادهای احتمالی را بررسی و رفع کرده‌ایم.

مسعود جعفری بازدید : 39 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)
صبح جمعه پانزدهم فروردین‌ماه گروه جیش‌العدل با انتشار اطلاعیه در فیسبوک خود، خبر آزادی مرزبانان گروگان را اعلام کرد. هرچند که این اطلاعیه نگفته چند نفر از گروگان ها آزاد شده اند و وضعیت جمشید دانائی فر چه شده است.
مسعود جعفری بازدید : 47 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به برگزاری 5 رزمایش این نیرو در سال گذشته گفت: امسال نیز 4 رزمایش بزرگ دیگر را در دستور کار خواهیم داشت که برای اولین بار، رزمایش پهپادی نزاجا برگزار می‌شود.
امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش برگزار شد، گفت: مراقبت از مرزهای غرب و جنوب غرب به عهده نزاجا است که توسط دو قرارگاه انجام می شود.
مسعود جعفری بازدید : 32 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اعزام سی­‌امین ناوگروه این نیرو به دریا برای دور زدن قاره آفریقا و نیز انجام رزمایش مشترک امداد و نجات با عمان را از مهمترین برنامه‌های نداجا در سال 1393 اعلام کرد.
مسعود جعفری بازدید : 57 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)
آیت‌الله حائری شیرازی در مراسم رونمایی از کتاب اجتهاد و نوآوری فکری از دیدگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به اینکه بشر امروز زندگی دنیا را تبدیل به جهنم کرده است، گفت: از اینترنت و فضاهای امروزی نترسید زیرا که بهترین پاکان از دل همین فضا متولد خواهد شد.
مسعود جعفری بازدید : 33 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
سرجستجوگر هوشمند برای موشک‌های بالستیک نقطه‌زن و زره کامپوزیتی هوشمند به عنوان ۲ دستاورد فناورانه جدید نیروهای مسلح با حضور سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رییس ستادکل و جمعی از فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح رونمایی شد.
مسعود جعفری بازدید : 30 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جمع دانش آموختگان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی متکی به مردم است، تاکید کرد: دفع تحریم‌ها با تمرکز بر توانایی و منابع داخلی امکان پذیر است.
مسعود جعفری بازدید : 41 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
روز گذشته مراد ملایی، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان از احتمال افزایش مدت زمان خدمت سربازی در سال‌های آینده در سطح کشور خبر داد و گفت: با توجه به سقف نیاز نیروهای نظامی و انتظامی و کاهش تعداد مشمولین سربازی سقف خدمت در آینده به بیش از 24 ماه تغییر خواهد کرد.
مسعود جعفری بازدید : 27 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار رساله 10 مرجع تقلید

نرم افزار رساله 10 مرجع تقلید نرم افزار رساله 10 مرجع برای موبایل ، به همت مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان ، در قالب ۳۳۴۶ صفحه اطلاعات شامل زندگینامه و رساله 10 تن از مراجع عظام تقلید جهت تسهیل در امور مربوط به تقلید شیعیان گرآوری شده است .    این رساله ها مربوط به مراجع عظام ذیل می باشد : • آیت الله العظمی خامنه ای • آیت الله العظمی بهجت (ره ) • آیت الله العظمی سیستانی و..
مسعود جعفری بازدید : 23 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار همراه نمونه (قرآن،ترجمه،تفسیر)

نرم افزار همراه نمونه (قرآن،ترجمه،تفسیر) این نرم‌افزار در برگیرنده متن کامل قرآن کریم به همراه ترجمه حضرت آیة‌الله‌العظمی مکارم شیرازی و دوره کامل تفسیر نمونه (27 جلدی) است.       امکانات ویژه این نرم‌افزار عبارت است از: - جستجوی پیشرفته در عناوین مطالب و متن کتاب - تغییر نوع، اندازه و رنگ قلم ها - نمایش اِعراب با رنگ متمایز - نصب به دفعات نا محدود - اجرا بر روی گوشی های فاقد امکانات فارسی - نمایش تمام صفحه در گوشی های مختلف و..
مسعود جعفری بازدید : 31 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

سایه سنگین مسئولیت

سایه سنگین مسئولیت سال 1364 به نیروهای جهاد ملحق شدم و سال بعد به جهاد اعزام شدم. با فرماندهی حاج علی کارنما به شلمچه رفتیم. من با دیگر دوستان در قسمت پمپاژ کار می کردم و دوستی داشتم به نام حمید توکلی. قبل از اعزام از جیرفت، پدر حمید به اداره آمد و گفت: کدام یک از شما قبلا جبهه رفته؟ من که نمی دانستم او چه قصدی از این سوال دارد....
مسعود جعفری بازدید : 38 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

کدام مادر؟

کدام مادر؟ شهيد يوسف صالحى يكى از برادران آر.پى.جى زن هنگام عمليات، تيرى به سينه‏اش خورد و در آب افتاد. كسى متوجه او نشد تا اين كه يكى تعريف مى‏كرد: صبح هنگام برگشت، صداى ناله‏اى شنيدم. متوجه شدم صالحى است. او را به عقب آوردم. در حين انتقال ديدم او مدام «مادر» را صدا مى‏زند. با خودم گفتم: «اين بنده‏ى خدا كه ايمان قوى‏اى دارد، چرا در اين لحظات آخر، ائمه‏ى اطهار
مسعود جعفری بازدید : 54 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

جوان ۲۳ ساله بسيجي كه براي جلوگيري از زورگيري با اراذل و اوباش درگير شده بود، توسط اين افراد مورد اصابت چندين ضربه چاقو و ساطور قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

مسعود جعفری بازدید : 28 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

«بنيامين نتانياهو» نخست وزير رژيم صهيونيستي شب گذشته در پاسخ به انتقادات شديد «ايهود اولمرت» از سياست هاي وي در قبال ايران، بر ضرورت فشار عليه تهران تاكيد كرد و گفت: اگر وضعيت فعلي ادامه يابد، رژيم تحريم ها از هم مي پاشد.

مسعود جعفری بازدید : 56 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

خبرگزاری بسیج: سردار شهید محمود شهبازی، فرمانده سپاه همدان و جانشین فرمانده تیپ ۲۷ محمّد رسول الله(ص) بود که در آستانه آزادسازی خرمشهر در حالی که دانشجوی سال چهارم مهندسی صنایع بود، به درجه رفیع شهادت رسید.شهید شهبازی فاتح گمنام خرمشهر بود

مسعود جعفری بازدید : 30 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

خبرگزاری بسیج: یعقوبی از مسئولین خانه شهید منطقه ۱۵ تهران گفت: از آنجا که نزدیک به ۳۰۰۰ شهید در این منطقه داریم و محدودیت مکان برای جمع‌آوری تمام آثار وجود دارد، یادگاری‌های شهدا را به صورت دوره‌ای در نمایشگاه استفاده می‌کنیماولین خانه شهید تهران در منطقه ۱۵ آماده بازدید علاقمندان است.

مسعود جعفری بازدید : 28 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

خبرگزاری بسیج: مقاومت اسلامی با افتخار و سربلندی شهادت یکی دیگر از قهرمانان خود را که درحال انجام وظیفه جهادی خود برای دفاع از امت اسلامی و مقدسات بوده است اعلام می‌کند. شهادت یکی دیگر از مدافعان حرم حضرت زینب(س)

مسعود جعفری بازدید : 27 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

خبرگزاری بسیج: "حسان اللقیس" از فرماندهان حزب الله لبنان شب گذشته توسط مزدوران رژیم صهیونیستی در مقابل منزلش در بیروت مورد حمله تروریستی قرار گرفت و به شهادت رسید.ترور فرمانده برجسته حزب الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی

مسعود جعفری بازدید : 56 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

خبرگزاری بسیج: «روز‌نوشت شهید حسن باقری» عنوان کتابی است که به چهارسال یادداشت‌‌نویسی شهید حسن باقری از سال ۱۳۵۷ به بعد می‌پردازد. این کتاب به‌زودی از سوی مرکز نشر آثار شهید حسن باقری منتشر می‌شود.انتشار «روز‌نوشت شهید حسن باقری»

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
باسلام به وبلاگ تخصصی پایگاه بسیج شهید صدوقی اراک خوش امدید.جهت استفاده از امکانات سایت عضو شوید. ادرس:اراک خ شهید ایت سعیدی مسجد حجت بن الحسن پایگاه شهید صدوقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 78
  • بازدید کلی : 3,359
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج

    مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

    کد موزیک آنلاین برای وبگاه
    type="text/javascript" src="http://www.ashoora.biz/mazhabi-projects/oghat/javas-change-shahr.js">اوقات شرعیجنگ دفاع مقدسحدیث موضوعی
    پیج رنک گوگلذکر روزهای هفته
    روزشمار محرم عاشورا
    روزشمار فاطمیهپخش زنده حرمانقلاب اسلامی

    مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

    برای دریافت کد نوا کلیک کنید