loading...
وب سایت اطلاع رسانی شهید صدوقی اراک
مسعود جعفری بازدید : 54 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)
ه گزارش پايگاه اينترنتي بسيج به نقل از خبرگزاري فارس، شب 21 خردادماه طي يك فقره زورگيري در بلوار دريا - پارك دلاوران، جوان 23 ساله بسيجي كه براي كمك به دو نوجوان وارد ماجرا شده بود توسط چند نفر از اراذل و اوباش مورد اصابت چندين ضربه چاقو و ساطور قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

فرد حادثه ديده به نام سعيد-ز درخصوص وقوع حادثه به خبرنگار حوادث فارس گفت: شب ولادت امام حسين(ع) بود كه بعد از هيئت به قصد رفتن به خانه با خودرو در بلوار دريا در حال حركت بودم كه در حاشيه پارك دلاوران متوجه شدم چند نفر درحال زور گيري و آزار و اذيت دو نفر از نوجوانان هيئت ما هستند.

وي در ادامه گفت: براي پيگيري و كمك از ماشين پياده شده به جلو رفته كه وقتي آن افراد متوجه شدند من بسيجي هستم با من درگير شدند و با صدا كردن چند نفر ديگر از داخل پارك آن ها هم با سلاح سرد به من حمله ور شدند و ضربات زيادي به ناحيه كمر، سر و دست من با سلاح هاي همچون قمه، ساطور و چاقو زدند.

اين افراد نزديك به 10 نفر بودند و تعدادي از آنها كه قمه در دست داشتند در حالت مستي بودند؛ من بر اثر شدت ضربات به زمين افتادم و مي شنيدم كه آنها مي گفتند در حال مرگ است، در همين حال به خودرويي كه براي كمك به من توقف كرده بود حمله كردند و با تهديد سلاح سرد آن فرد را از آن منطقه دور كردند.

وي در ادامه اظهارات خود گفت: به سختي از جاي خود بلند شده و به سمت هيئت حركت كردم و وقتي دوباره خواستند به من حمله ور شوند آن دو نوجوان كه براي آوردن كمك رفته بودند به همراه بچه هاي هيئت رسيدند و اراذل و اوباش با ديدن آن ها متواري شدند

وي در خصوص مصدوميت خود گفت: بچه هاي بسيج من را به بيمارستان بهمن در فاز يك شهرك غرب رساندند، 6 ضربه چاقو به كمرم و چندين ضربه به سر و دست من وارد شده است و دو ضربه از اين ضربات يكي به كنار نخاع و ديگري از زير قلبم رد شده است.

سعيد در ادامه گفت: دو نفر از ضاربين اصلي به نام هاي (عرشيا.ر) و (پوريا.ت) توسط عوامل پايگاه شهيد فخار مقدم حوزه 107 بيت المقدس شناسايي و با همكاري مأمورين كلانتري 134 شهرك قدس دستگير شده اند و روز گذشته به دادسراي سعادت آباد شعبه 11 آورده شدند كه متأسفانه سريعاً با گذاشتن وثيقه 15 ميليون توماني آزاد شدند.

اشخاصي هم از طرف اين اراذل و اوباش با مراجعه به پايگاه و محل سكونتم اعلام مي كنند در صورت عدم رضايت آزارم خواهند داد.

وي از مسئولين خواست با اين افراد كه به صورت آزادانه در زمينه حمل سلاح سرد و آزار و اذيت مردم اقدام مي كنند توجه بيشتري داشته باشند تا اين افراد نتوانند دوباره به تهديد و اعمال مجرمانه خود بپردازند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام به وبلاگ تخصصی پایگاه بسیج شهید صدوقی اراک خوش امدید.جهت استفاده از امکانات سایت عضو شوید. ادرس:اراک خ شهید ایت سعیدی مسجد حجت بن الحسن پایگاه شهید صدوقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 83
  • بازدید کلی : 3,364
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج

    مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

    کد موزیک آنلاین برای وبگاه
    type="text/javascript" src="http://www.ashoora.biz/mazhabi-projects/oghat/javas-change-shahr.js">اوقات شرعیجنگ دفاع مقدسحدیث موضوعی
    پیج رنک گوگلذکر روزهای هفته
    روزشمار محرم عاشورا
    روزشمار فاطمیهپخش زنده حرمانقلاب اسلامی

    مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

    برای دریافت کد نوا کلیک کنید